Časté dotazy - FAQ

Jak dlouho platí dárkový poukaz ?

Naše dárkové poukazy platí 6 měsíců od data objednání. Během tohoto období si může obdarovaný kdykoli zvolit termín zážitku. Termín nelze rezervovat v případě, že ještě nebyl zaplacen poukaz.

Musím si pevně určit termín před objednávkou ?

Ne, nemusíte. Vhodný termín si může zvolit sám obdarovaný. Je třeba pamatovat na to, že je vhodné konzultovat termín s naším operátorem.

Co bude balíček obsahovat?

Balíček se bude skládat se složky s motivem, průvodním dopisem s informacemi o daném zážitku a poukazu s platností 6 měsíců. Zásilka bude v dárkovém balení, nemusíte se o nic starat . My vše zařídíme za vás.

Co když obdarovaný nemá přístup na internet? Můžu mu zážitek objednat?

Ano. Termín zážitku lze rezervovat telefonicky na čísle + 776 598 196. Telefonní číslo je také uvedené na poukázce a v průvodním dopise.

Chtěl bych darovat poukázku na zážitek v ceně 2.000Kč? Může si obdarovaný vybrat více než jeden zážitek?

Ano, pouze nesmí přesáhnout hodnotu poukazu.

Jak balíček zaplatím?

K balíčku bude přiložena faktura se splatností 7 dní, kterou můžete uhradit převodem z účtu nebo vám balíček pošleme na dobírku a zaplatíte hned při převzetí.

Je na balíčku uvedena cena?

Ne, balíček je připravený hned k předání. Nemusíte se o nic starat.

Lze balíček koupit na firmu?

Ano, napište nám prosím do objednávky název firmy, vaše IČO a DIČ.